Syystä, jota tiedä en, on vuodatus alkanut taas toimimaan. Merkillistä. Voikohan se liittyä siihen, että otin esikoisen asentaman ylimääräisen turvajärjestelmän pois käytöstä, kun se esti yliopiston opiskelusivustojen toiminnan. 

Sain pitkästä aikaa oikein varsinaisen sätkyn, kun tajusin että moisen systeemin takia olin tuhlannut pari iltaa yrittäen päästä koulutusseminaarin ennakkoluettaviin käsiksi. Esikoinen sai puhelimessa kuulla kunniansa, valitettavasti. Toivottavasti hän uskaltaa jo hengittää ulos. Täytyykin soittaa ja pyytää vielä uudestaan anteeksi, olin nimittäin tosi käärmeissäni.

Varmaan tuohon kärtsähtämiseenkin vaikutti se, että olen ollut poikkeuksellisen väsynyt jo yli viikon. Tupakoimattomuus ei sovi minulle, olen ihan alakuloinen ja nuutunut.  Aloitan uudelleen. Sitten virkistyn ja olen taas iloinen.

Tämä kuva on yksityiskohta Jukka Nousiaisen maalauksesta Tourujoen rannalta, samoin seuraava. Jokunen päivä sitten kerroin, että kävimme näyttelyn avajaisissa, silloin en saanut laitetuksi tänne kuvia.

Aivan mielettömän hienoja minusta.