Jostakinhan se on alettava, sanoi mies kun tyttöä kädelle suuteli.

Tämä on eka kerta kun kirjoitan blogia työssä. Sellaista ihmettä ei ole aikaisemmin sattunut, että olisi ns. ylimääräistä aikaa. Nyt on, viisi minuuttia. Olen tehnyt jo KUUSI tuntia töitä ja nyt lähden käsityökouluun. Illalla olen ihan raato kun menen kotiin puoli kymmeneltä, tiedän sen. Ja huomenna taas töihin, muttei onneksi heti aamusta.

Saapa näkeä, mikä materiaali on vuorossa...toivoisin jotain hopeatöitä tai muuta erilaista. Kerron sitten.

***

894045.jpg"They don't limit their visits to only the rich and successful, but spend some time to say hello to new blogs as well. They are the ones who engage others in meaningful conversations, refusing to let it end at a mere hello - all the while fostering a sense of closeness and friendship."

Illalla: Haa, sain tällaisen smuutsi-merkin, kiitos Hopsuli!  Lähetän sen eteenpäin Katriinalle Omenapuun alle ja Pohojalaaselle tasa-arvolle.

Käsityökoulussa alettiin tehdä sulatuslasia. Sehän on minulle nyt tuttua, kun olen vuoden hionut taitojani. Ajattelin tehdä nyt jotain pientä, kun olen tähän asti tehnyt suurta, teen vaihteeksi koruja. Osittain siitä syystä, ettei siellä uuniin mahdu kovin isoja töitä, kun meitä on monta. Minulle onkin jäänyt paljon paloja, joista voin sommitella vaikka mitä. Niinpä en tehnyt vielä tänään mitään vaan vasta ensi viikolla, kun on omat lasit mukana.

Nyt on tämän päivän energia-annos käytetty tasan tarkkaan, vein vielä kotiin tultuani miehen ja sen kaverin kaupunkiin juhlimaan opiskelun alkamista.

Vaakatasoon, huutaa koko kroppa. Hyvää yötä, blogiystävät, huomenna tavataan täällä taas.


eiku vielä lisää. Hopsander haastoi samalla kertomaan mitä minulla on päälläni juuri nyt. Ihan hyvännäköiset kuteet: uudet farkut, Leet, jotka ostin työfarkuiksi nyt syksyllä, musta pitkähihainen paita, violetin ja sinisen kirjava puuvillaneuletakki Gudrun Sjödeniltä, ehjät alusvaatteetkin ja sukat, mustat. Hopeinen riipus kaulassa, vasemmassa nimettömässä mieheltä syksyllä -76 saadut hopeasormukset, koska vihkisormukset eivät mahdu enää, nämä olivat alunperin vähän liian isot. Rillit päässä.

Ellen olisi ollut töissä, olisi muuten samat vaatteet, mutta kuluneet farkut. En haasta ketään kun en jaksa enää muuta kuin hengittää.