Reipastelin tänään itseni uimahalliin vesijuoksemaan reilun tunnin ajaksi. Kävin ensimmäistä kertaa täällä oman paikkakunnan uikkahallissa, tähän asti olen jostain merkillisestä syystä (=tottumus) ajanut lähikaupunkiin uimaan.

Lähihalli on tuossa muutaman sadan metrin päässä ja on siistimpi ja mukavampi kuin iso vesiliikuntakeskus aaltoaltaineen ja liukumäkineen. Ja tietysti halvempi.

http://www.freefoto.com/images/18/04/18_04_3---Outdoor-swimming-pool_web.jpg

Oli mukava huomata, että liikkumiseen tuli jo tarve, kun jäi tässä yksi viikko väliin. Toissailtana kävin naapurin kanssa kävelyllä ja hävetti oikein, kun siitä tuli reidet kipeäksi, tavallisesta alle tunnin kävelystä.

***

Eilen olin pitkästä aikaa ryhmätyönohjauksessa, mikä oli mukavaa. Tuntuu hyvältä kuulla muittenkin ajatuksia, jakaa kokemuksia ja oppia niistä. Samoin oli kiva nyt ensimmäistä kertaa tutustua juuri näiden ihmisten työn tekemisen tapaan, tuntui hirveän hyvältä huomata kuinka fiksuja ja asiaansa paneutuvia ihmisiä minulla on ryhmäkavereina. Olen iloinen, että saan olla samassa ryhmässä heidän kanssaan.

Illalla kuitenkin kotiin tultua olin niin väsynyt, että olisin mieluusti ottanut lasillisen viiniä ja painunut suoraan pehkuihin. No, viiniä ei ollut (asia korjattiin tänään), mutta pieni lepohetkeni venähti jälleen kahden tunnin päiväuniksi puoli seitsemästä puoli yhdeksään. Ja sitten ei nukuta taas yhtään kun olisi aika ruveta oikeasti nukkumaan. Vähän on mennyt häneksi nämä nukkuma-ajat minulla.

Laitoin toissailtana vähän lisää kuvia tuonne sulatuslasitöiden sivulle. Nyt kun olen saanut sen sivun vihdoin tehtyä uusiksi - kerranhan jo tein sen ja hävitin valmiin työn bittiavaruuteen yhdellä napin painalluksella - niin täydentelen sitä aina välillä. Tuntui tosi mukavalta saada kuulla teiltä palautetta siitä, se on tärkeää!